Şəhərlərdə avtomobillərin sürətini niyə və necə azaltmaq lazımdır
Yerli küçələr üçün nəqliyyat axınının bərabərliyi və
müntəzəmliyi onun sürətindən daha əhəmiyyətlidir, əgər sürücülər svetoforda
dayanmırlarsa deməli növbəti döngədə mütləq dayanıb vaxt itirəcəklər. Axının bərabərliyinə
və müntəzəmliyinə həm də düzgün nizamlanmış svetoforlar vasitəsi ilə və axının
dozalarla keçməsi ilə nail olmaq olar.
İnkişaf etmiş ölkələrdə
iki növ yollar var: yerli yol şəbəkəsi və magistral yollar (highway) və onlar
heç bir halda bir biri ilə qarışmır. Bunlar bir birində prinsipial olaraq fərqlənir
və bir biri ilə ayrı şlüzlarla (giriş və
çıxışlarla) birləşdirilir.
İnkişaf etmiş dövlətlərdə
yerli yol şəbəkəsində sürəti necə azaldırlar? Məsələ ondadır ki, sürətli
magistral yollarda sürəti mümkün qədər yüksək saxlamağa çalışırlar, yerli küçələrdə
isə əksinə. Bu məqalə səkiləri, velosiped zolaqları olan, uşaqlar hərəkət edən
yerli yollar haqqındadır.
Avtomobillərin təxminən
100 yaşı var və bu nisbətən qısa zamanda insan bir canlı məxluq olaraq
avtomobilə tam olaraq alışa bilməyib. Təbiyyətdə çox uca səslər olmur, əcdadlarımızın eşitdiyi ən uca səs ildırım səsidir. Təbiətdə
həmçinin çox sürətli hərəkət edən məxluqlar da yoxdur ən surətli heyvanlar bəbirlər
və yırtıcı quşlardır. İnsan psixikasında minilliklərlə əmələ gələn vərdişlər
vardır, məsələn biz sürətlə herəkət edən obyektlərdən təhtəlşüur şəkildə qorxuruq. Psixoloqlar müəyyən ediblər
ki, insanlar özündən 10 dəfə daha sürətli hərəkət edən obyekti görəndə bu
depressiv vəziyyət yaradır. İnsan orta hesabla saatda 5 kilomert sürətlə hərəkət
edir və o deməkdir ki, 50 km/s-la hərəkər edən avtomobil daha rahat qəbul ediləcək.
Bu səbəbdən Avropa İttifaqında yerli yollar üçün qəbul edilən sürət məhbudiyyəti
məhz bu qədərdir. Orada insanların depressiv vəziyyətdə olmasını istəmirlər və
buna görə də avtomobillərin və insanların olduğu yollarda bu sürət məhdudiyyəti
var.
Psixoloji
diskomfortdan əlavə yaşayış zonalarında olna yüksək sürət yol-nəqliyyat nəticəsində
baş vermiş ölümlərin də statistikasını artırır. 50 km/s-dan sonra hər əlavə 5
km/s həlak olmaq ehtimalınl iki dəfə artırır. İnkişaf etmiş dövlətlərdə sırf
yaşayış zonası olan küçələrdə hərəkət sürətini 30 km/s qədər azaldırlar. Mərkəzi
küçələrdə isə məhdudiyyət 50 km/s olur.
Şəhər küçələrində
sürəti məhdudlarışdırmaq və intensivliyi azaltmaq üçün alətlərə ədəbiyatda nəqliyyat
axınının sakitləşdirilməsi deyilir. Bu haqqda ətraflı. Əksər hallarda mövcud küçə şəbəkəsini dəyişmək mümkün olmur, lakin sürətlərin
azaldılması və yol hərəkətinin təşkilinin optimallaşdırılması üçün bir sıra alət
və metodlar vardır.
Nəqliyyat axınının
“sakitləşdirilməsi” üsuları əhalinin sıx yaşadığı, binaların və kvartalların ətrafında
piyada hərəkətinin təhlükəsizliyini və rahatlığını təmin etmək üçün tətbiq
olunur.
Eyni zamanda bu
metodların tətbiqi nəqliyyat axının yaratdığı səs çirklənməsinin və havaya
buraxılan zərərli qazların həcmini də azaldır. Hərəkət sürətinin azaldılması
üçün infrastruktur, normativ-hüquqi və vizual vasitələrin tətbiqi yol nəqliyyat
hadisələrinin sayını 18-60 faizə qədər azaldır.
Ekpertlər qeyd edirlər
ki, bütün bu tədbirlər yol polisinin effektiv işini lazımsız etmir və ən vacib
məsələ təhlükəli yerlərdə kameraların mövcudluğudur.
Yuxarıda şəhərlərdə
hərəkət sürətinin 50 km/s qədər azaldırması üçün iki əsəs şərt görtərilmişdir:
- Piyadaların psixoloji diskomfortunun istisna edilməsi
- Yol-nəqliyyat hadisələrinin sayinın azaldılması
Madaqaskarda (Şərqi Afrika) yaşayıram və həyat mənim üçün və ailəm üçün indi rahat yaşamağa dəyər və həqiqətən övladımın tapdığı qədər ciddi bir problem yaşadığım üçün ömrüm boyu mənə göstərilən yaxşılığı görməmişəm. iki həftə davam edən dəhşətli qəza və həkimlər onun yenidən gəzə bilməsi üçün incə bir əməliyyat keçirməsi lazım olduğunu və hesabları ödəyə bilmədiyimi söylədikdən sonra əməliyyatınız banka getdi və borc verdiyimi söyləyərək məni rədd etdi kredit kartı yoxdu, oradan atama qaçdım və kömək edə bilmədi, yahoo cavablarına baxarkən kredit borc verən cənab Benjamin Breil Lee ilə əlçatan faiz dərəcəsində kreditlər təklif etdiyimə rast gəldim. lakin buna bir cəhd göstərmək və təəccüblü bir şəkildə hamısı xəyal kimi idi, oğlumun əməliyyatı üçün pul ödəmək üçün 110,000.00 dollar borc aldım, sonra özümə də getməyimə kömək edəcək rahat bir iş tapdım. Allaha şükür edirəm ki, bu gün yaxşıdır və gəzə bilirsən, işləyirsən və yük mənim üzərimdə daha çoxdur və yaxşı qidalandıra bilərik və ailəm bu gün xoşbəxtdir və öz-özümə möcüzələr dünyasında ucadan yas tutacağımı söylədim Tanrının mənə verdiyi bu Tanrı vasitəsilə borc verən cənab Benjamin Breil Lee və həqiqi və ciddi borc ehtiyacı olan hər kəsə bu Allahdan qorxan adamla əlaqə saxlamağı tövsiyə edirəm
ReplyDelete...... vasitəsilə 247officedept@gmail.com. Və hamınızdan bu adam üçün mənim üçün dua etməyinizi və ya + 1-989-394-3740 whatsapp-da onunla söhbət etməyinizi istəyirəm.
Çox sağ ol