Bakı Metropolitenində Sərnişindaşıma Neçəyə Başa Gəlir
(2017)
Bakı
metropoliteni 2017-ci ilin maliyyə hesabatlarını dərc edib və artıq 3 il
ardıcıl göstəricilər var.
2015-ciilin hesabatlarına dair geniş məqalə yazmışdım.
2017-ci ildə nə dəyişib?
İlk
növbədə nəzərə çarpan dəyişiklik odur ki, dövlət büdcəsindən ayrılan subsidiya
38 milyon manatda 45 milyon manata qədər atmışdır, halbuki cəmi əməliyyat xərclərində
artım demək olar ki, yoxdur.
Metropolitenin
gəlirləri aşağıdaki kimidir:
2017-ci
ildə gəlirlərin bölgüsü.
Qeyd
etməl lazımdır ki, Bakı metropoliteni
reklam, icarə və sair gəlirləri iki dəfə azalmışdır. Bunun səbəbləri çox
maraqlıdır.
Metropolitenin
real xərcləri isə aşağıdaki kimidir:
2017-ci
il üzrə xərclərin bölgüsü:
Bir sərnişinə
düşən xərcri hesablasaq belə bir mənzərə alınır:
Bir sərnişinə
düşən xərc 33 qəpikdir və dövlət hər bir sərnişin üçün əlavə 13 qəpik ödəməlidir.
Bu məbləği daşınmış 221.7 milyon sərnişidə vursaq 29 milyon manat əldə edirik.
Lakin qurum faktiki olaraq daha yüksək məbləğdə subsidiya alır (45 milyon).
Digər
tərəfdən Bakı metropoliteni tikinti üçün ayrılan məbləğ kəskin azalıb. Belə ki,əgər
2015-ci və 2016-cı ildə Bakı
metropoliteni kapital qoyuluşları üçün müvafiq olaraq 225 milyon və 258 milyon
manat almışdırsa 2017-ci ildə yalnız 81 milyon manat almışdır.
No comments:
Post a Comment